Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво е необходимо за смяна на обикновените фарове с оригинални ксенонови

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Колега, абстрахирай се от този ключ.
    При варианта с реле или с DRL модул дневните ти светлини ще работят винаги (само те и нищо друго) до момента в който не пуснеш габарити.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Ами не са вързани добре. Имам същия комплект и съм ги вързал на релето за запалване (ignition) ,лесно е за 5 мин работа. Ефекта е,че палиш колата светкат дневните,нищо друго не свети,но в моя случай като светнат късите,дневните си остават включени,но както каза Мирчозо,може с реле да се оправи и като пуснеш или светнат самостоятелно късите,дневните да гаснат.
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Колега, абстрахирай се от този ключ.
      При варианта с реле или с DRL модул дневните ти светлини ще работят винаги (само те и нищо друго) до момента в който не пуснеш габарити.
      За съжаление няма как да се абстрахирам, защото това е желания сценарий. Не искам дневните да са зависими от габаритите или пускат по друг начин. Поне за мен това е идеята на дневните светлини.
      Сега колкото повече го дискутираме, толкова повече ми се струва невъзможно или близо до невъзможно. Освен да се хване позицията на лоста и вече е лесно управлението по вашите напътствия

      Comment


      • #48
        Няма невъзможни неща!

        Щом не искаш дневните да зависят от габаритите, значи искаш дневните да зависят от околната осветеност.
        Или бъркам?

        Слагаш едно фотореле за 9,50 лв. и пак се абстрахираш от онзи ключ.

        https://www.olx.bg/ad/fotorele-svetl...t-ID2NWkp.html


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Добре де,нали сега дневните са вързани към късите,дефакто трябва само да се направи , така че когато едните работят другите да гаснат и обратното...нали това е целта....не ми се вижда сложно.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #50
            Свържи ги към габаритите и си готов, слагаш по едно реле което свързваш към късите, а силовата му верига към дневните.
            Режим Ауто : включва габарити винаги (дневни), а като прецени че е тъмно включва къси (те пък включват реленцата които прекъсват захранването на дневните)
            Сега всичко ОК ли е както го искаш ?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Няма невъзможни неща!

              Щом не искаш дневните да зависят от габаритите, значи искаш дневните да зависят от околната осветеност.
              Или бъркам?

              Слагаш едно фотореле за 9,50 лв. и пак се абстрахираш от онзи ключ.

              https://www.olx.bg/ad/fotorele-svetl...t-ID2NWkp.html
              А дали ще сработят заедно с фаровете,които също трябва да тръгнат сами ....имам предвид трябва да е по едно и също време.

              ---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Свържи ги към габаритите и си готов, слагаш по едно реле което свързваш към късите, а силовата му верига към дневните.
              Режим Ауто : включва габарити винаги (дневни), а като прецени че е тъмно включва къси (те пък включват реленцата които прекъсват захранването на дневните)
              Сега всичко ОК ли е както го искаш ?
              Той не иска да му светят габаритите,когато работят дневните.
              Според мен трябва да си върже дневните към запалването,след това релето свързано към късите.Така със стартиране ще има дневни,ако е тъмно авт. ще светнат късите,които от своя страна чрез релето ще изгасят дневните. Стане ли светло късите гаснат и се вкл. дневните.
              Аз така го виждам.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                А дали ще сработят заедно с фаровете,които също трябва да тръгнат сами ....имам предвид трябва да е по едно и също време.

                ---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:52 ----------



                Той не иска да му светят габаритите,когато работят дневните.
                Според мен трябва да си върже дневните към запалването,след това релето свързано към късите.Така със стартиране ще има дневни,ако е тъмно авт. ще светнат късите,които от своя страна чрез релето ще изгасят дневните. Стане ли светло късите гаснат и се вкл. дневните.
                Аз така го виждам.
                Точно това исках да питам. Ако при габарити ще свети то не ме кефи.
                Това което ме интересуваше беше дали има начин да стане точно това което искам. Ако има ще търся човек да го направи. Ако не здраве да е. Признавам си, че съм бос в електрониката и схеми, релета и т.н. И конкретните решения никакъв шанс да ги направя сам.

                Comment


                • #53
                  Така...не ми се смейте,щото стоя прав и нямам време да го правя хубаво
                  Моята идея е :
                  Позиция 2 е захранване от запалването. Сядаш ,въртиш ключа дневните светят. Но става тъмно,тогава идва захранване за късите-верига 1 (в автоматичен режим сме) ,релето прекъсва верига 2 и остават късите.....караме и става светло,захранването във верига 1 прекъсва,но реленцето пуска захранването по верига 2.

                  Ако греша ,моля за поправка.

                  Офф..тая снимка е на една страна,сори.
                  Attached Files
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #54
                    Та: пуска Ауто и караш.
                    През деня светват дневните, вечерта се пускат късите като едновременно с това изгасят дневните и се включват габаритите.

                    Пс тъпото е че неможеш да си включиш габарити само, ако чичко полицай те накара за проверка.
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #55
                      “Логическо” погледнато от моя страна е Ок, но на позиция габарит то пак ще има ток на номер 2. Или нещо тотално бъркам?

                      @mirchozo Това е причината да не искам дневни да светят, когато трябва само габарити. Я полицай ще се заяде, я на техническия.
                      Last edited by archimedes; d.m.y г., 13:50.

                      Comment


                      • #56
                        Номер 2 е нормално отворен контакт при който ще има ток само ако релето сработи, т.е. пуснеш къси. Когато липсват къси, нормално затворения контакт ще захранва дневните.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #57
                          Ето малко по нагледно :
                          1 дневни
                          2 къси + габарити

                          Светят или вариант 1 или 2
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
                            “Логическо” погледнато от моя страна е Ок, но на позиция габарит то пак ще има ток на номер 2. Или нещо тотално бъркам?
                            Ами ще трябва и реле на кабела за габарита в такъв случай(като при късите).

                            Пак казвам,моите твърдения са само предположения,че би трябвало да стане.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              Ами ще трябва и реле на кабела за габарита в такъв случай(като при късите).

                              Пак казвам,моите твърдения са само предположения,че би трябвало да стане.
                              Бъркаш, това реле което казвам аз, е с превключващ контакт.
                              Когато не е под напрежение има 1 затворен конакт (в случая за да работят дневните дневните) и 1 отворен за да не работят (в случая габаритите). Когато получи напрежение си обръща контактите, т.е. затворения контакт става отворен (изключва дневните) и отворения става затворен (включва габаритите).
                              На практика имитира работата на 2 релета. Нищо сложно, такива реленца има в почти всеки магазин за автоаксесоари.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #60
                                Ето кое как се свързва:
                                85 - минус
                                86 + от късите
                                30 + от габаритите
                                87а + към дневните
                                87 + към габаритите

                                Клеми 85 и 86 са бобинката на релето
                                Клеми 30 и 87а са норм затворен контакт
                                Клеми 30 и 87 са нормално отворен контакт
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X